Helaas is de betaling niet juist afgerond.

Probeer het nogmaals of neem contact met ons op voor de juiste oplossing.

bomen met rode bladeren

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen en antwoorden over sociaal incasseren en de diensten van CollectMasters.

Hoe kan ik betalen bij CollectMasters?

Indien u de vordering wilt betalen hebben wij hier verschillende mogelijkheden voor:

1.Via de iDEAL-link in onze e-mails en SMS berichten. Door deze link aan te klikken wordt u doorgestuurd naar de iDEAL-link die aangepast is op het openstaande bedrag in uw dossier.

2. Via ons rekeningnummer NL47 RABO 0304 4296 35 onder vermelding van uw dossiernummer t.n.v. CollectMasters B.V..

Wat als ik mijn schulden niet meer kan betalen?

Als u zich in een situatie bevindt waarin u uw schulden niet meer kunt betalen, begrijpen wij dat dit erg zwaar kan zijn. Het is belangrijk om actie te ondernemen om verdere problemen te voorkomen. Neem zo snel mogelijk contact met onze helpdesk op. Wij bieden ondersteuningen kunnen samen met u kijken naar mogelijke oplossingen, zoals het treffen van een betalingsregeling of het bieden van advies over hulpinstanties die u verder kunnen helpen. Bovendien onderhouden wij nauw contact met onze opdrachtgevers, waardoor wij vaak als bemiddelaar kunnen optreden. We analyseren zorgvuldig de oorzaak van uw betalingsachterstand, voeren open gesprekken met u en houden rekening met relevante wet -en regelgeving.

Op onze website vindt u tevens hulp en informatie die u kan ondersteunen bij het beheren van uw financiële situatie.

Hoe kan ik een wijziging in mijn persoonsgegevens doorgeven bij CollectMasters?

Als u een wijziging wilt doorgeven in uw persoonsgegevens, kunt u dit doen door contact op te nemen met onze helpdesk. U kunt ons telefonisch bereiken via 0345 – 50 53 00 of via e-mail info@collectmasters.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder met het bijwerken van uw gegevens. Het is belangrijk dat uw gegevens actueel zijn, zodat wij u op de juiste manier kunnen blijven informeren en ondersteunen.

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met mijn incassodossier?

Wanneer u het niet eens bent met het incassodossier of de grondslag van de openstaande factuur, kunt u bezwaar maken. Dit doet u door telefonisch contact op te nemen via 0345 – 5053 00 of door te mailen naar info@collectmasters.nl. Indien u gebruik maakt van de mail ontvangt u direct een ontvangstbevestiging zodra wij uw bezwaar hebben ontvangen, daarnaast zullen wij binnen 6 werkdagen inhoudelijk op uw bezwaar reageren.

Hoelang duurt het incassoproces?

De duur van het incassoproces kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van de zaak, de medewerking van alle betrokken partijen en de specifieke omstandigheden van het dossier. Over het algemeen streven we ernaar om het incassoproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Voor een nauwkeuriger inschatting kunt u contact met ons opnemen, waarbij we u meer inzicht kunnen geven in de verwachte duur van uw specifieke zaak.

Door op "Accepteren" te klikken, stemt u in met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.