Heeft u een klacht of feedback over onze dienstverlening?
Als incassodienstverlener stellen wij een klachtenregeling vast met het oog op de behoorlijke behandeling van mondelinge en schriftelijke klachten. Ons doel is om elke klacht zorgvuldig, eerlijk en zo snel mogelijk af te handelen.
Klacht indienen
We komen graag met u in gesprek om uw klacht in behandeling te nemen.
Klachtenregeling
Bevestiging van ontvangst
De ontvangst van een klacht wordt binnen twee werkdagen schriftelijk bevestigd. Deze bevestiging wordt verstuurd naar het e-mailadres van de klager dat bij de indiening van de klacht is opgegeven.
Behandeling van de klacht
Wij streven ernaar om klachten binnen 10 werkdagen na ontvangst af te handelen. Indien een klacht meer tijd vereist, wordt de klager hierover geïnformeerd met een indicatie van de verwachte termijn.
Registratie van gegevens
Welke gegevens worden geregistreerd:
• Naam en contactgegevens van de klager
• Datum van ontvangst
• Inhoud van de klacht
• Datum van bevestiging
• Afhandelingsprocedure
• Uitkomst van de klacht
• Datum van afhandeling
Contact en vragen
Mocht u vragen hebben over onze klachtenregeling of de status van een ingediende klacht, kunt u contact opnemen met onze klachtenafdeling via:
• E-mail: klachten@collectmasters.nl
• Mobiel: 0345 – 50 53 00
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en streven naar een transparante en efficiënte klachtenafhandeling. Uw feedback helpt ons onze diensten te verbeteren.
Indienen van een Klacht Schriftelijk:
U kunt uw klacht schriftelijk indienen door een brief te sturen naar ons vestigingsadres:
T.a.v. klachtenafdeling Collectmasters
Erasmusweg 4 4104 AK, Culemborg
Wie uw klacht behandelt
De klacht wordt behandeld door een van onze incassospecialisten. Indien nodig wordt ons Compliance & Legal team ingeschakeld om juridische vraagstukken te behandelen.